Selasa, 17 Mei 2011

terima kasih sebab sakitkan hati aku...

dulu aku pernah terfikir yang cinta tu best sangat ...
so....
aku sabagai manusia nak juga rasa perasaan macam tu ....
aku mula bercinta dengan seorang lelaki yang mula nya abang angkat aq...
mula2 ...aku syg dia sebagai seorang abg je....tpi bila lama2
perasaan tu bertukar ...aku sendiri tak tahu mengapa aku boleh ade perasaan macam tu...
memang aku akui time tu aku dah memiliki dia....
tapi...in the same time aku takut kehilangan dia....
selepas 6bulan aku bersama dengan dia ....sebagai kekasih.....
satu hari....disebabkan aku tak on handpon aku...
dia marah sangat ....berkali2 aku mintak maaf kat dia...
tapi dia tak habis2 tuduh macam2 ...
time 2....
mta ku mula berair....mungkin kah menangis....
tak ,,,aku tak mungkin nangis hanya disebabkan seorg lelaki...
(tapi ko tak ley nk nafi kan ...)
erm.....
mudah nya aku nangis sebab dia....mudah nya ....
kenapa dia buat aku macam ni ???
kenapa????

time tu mula aq menyesal kerana mencintai lelaki yang ego macam dia....
tapi perasaan tu sampai sekarang aku tak boleh nak buang ... walaupon aku dah clash dengan dia ..
aku tetap tak boleh lupakan dia....
sejak hari tu lah...
kalau aku ingat dia ...
aku akan nangis ....
susah nya nk lupakan dia...
ya allah ...tolong aku ya allah....
aku mohon petunjuk dari mu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jumlah Paparan Halaman