Khamis, 10 Mei 2012

no matter what happen

huh ...
hidup tnp senyum si dia .
tanpa ketawa si dia ..
tanpa renungan si dia ..
tanpa kasih syg dia ..
tnpa pujuk dia ..
tnpa merajok si dia .
tnpa dengar suara dia ..
tanpa tgk muka si dia ..
tnpa pegg jari si dia ..
tnpa nasihat si dia ..
tnpa sokongan si dia ..

ya allah ..
dia dah tak ada dalam hidup aku ..
aku putus dengan dia untuk
-kenal sapa aq
-untuk cari diri aq tnpa cinta dia
-untuk kenal KAU dengn lebih
-untuk bersih kan diri aq dari perkara keji
-untuk belajar
-untuk keluarga aq
-untuk diri aq
-untuk kasih sayang kita
-untuk jauh kan diri aq dari perbuatan maksiat
-untuk dapat 8A dlm PMR

mampu ke aq melupakan dia .. sedangkan
tiap2 malam bila aku ingt dia ..
airmata aq xmungkin berhenti ..
pilu nya hati aq ..
aq tahu dlm hati dia skunk dia benci pada aku sbb aq
buat hati dia terluka ..
tahu tak dia ..
bahawa sampai skunk aq tak mungkin melupakan dia..
mencintai dia merupakan perkara yang terindah yang pernah aq rasai ..
melupakan dia perkara yang tak mungkin aq cuba lakukan ..

"awk , seadainya awk kenal siapa saya ..
cam ne keadaan saya ? siapa keluarga saya ?
apa yang saya nak ? kenpa saya buat semua ni ?
awk akan tahu sesungguhnya saya buat semua ni
kerana saya sgt2 mencintai diri awk .. dan saya
nak awk tny diri awk btl ke awk syg sy kerana NYA ?
awak secara jujur saya katakan saya btl2 suke cara
awk layan saya,layan adik2 saya .. awk baik ..
tpy awk ??? "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jumlah Paparan Halaman