Khamis, 30 Ogos 2012

my heart is alway with u ,sayang ..

sayang, saya taw permintaan sya tu berat untk ery ..
tpy please lh , just for this time ...
saya bukan nak jauhkn diri dari ery untuk selamenya ..
just untuk 5minggu lebih je ..
saya taw tu berat ..
tpy tolong lh faham saya ..
saya nak focus pada exam ...
law saya msj ery , bukan saya nk kte ery ganggu focus saya ..
tpy saya taw diri saya tk kan belajar law asyik layan msj nun ery j ..
sy perlu bljr untuk masa dpn saya ..
untuk ery . untk mak ayh ...
sya tak mungkin dapat mendmpingi ery kalau sya tk pndai ..
walaupun ery kerapkali kate "abg ni org ssh"
tpy sy taw ery bukn org ssh , ery org seng ...
kalau ery ssh tak kan ery mampu dok umah sendiri kan ..
rumah yg ery beli ...
ery, saya kenal ery dengn lebih dkt melalui adeq ery, ..
banyak yg sya tak tahu tpy saya taw lepas berkawan rpt nun adeq ery ..
adeq ery selalu kate ery syg kat ex ery ..
saya akui saya jelez nun dia ... saya pernh merajok nun ery psl dia kan ...
tpy ery pandai pujuk hati saya ..
ayat ery,renungan ery , godaan ery , ....
arrgggghhhh ... saya terlalu menyayangi ery ..
luka yg ada dlm hati saya, pasal ery tuduh saya pmpuan cam ////
masih ad ..
ssh sya nak buang perhinaan ery tu ,
tpy untuk sy buang syg ni pun ssh ...
paraah beb ...
opss ... sori syg , terkasar bhse pla ...
ery ...
dalam mase 5minggu ni saya mohon pada awk crilah
siapa gadis yg bertakhta di hati ery slme ni ???
adakah spjg 2 thun kita knl saya yg berada dlm hati ery ??
saya masih ragu dgn syg saya pada ery ..
ery , sya anggap ery laki yg terbaik ... untuk hidup saya ...
pertama kali kenal ery , saya rase hidup saya happy coz dapat lelaki yg soleh cam ery ..
tpy.................. kejadian malam tu .......
argh ...................
ap kita dah buat ni ery , kita ...........................................................
apa kita nak jawab nun allah ....
bila saya sedar kesilapan saya ...
saya nangis tk terhenti
setiap malam ery , saya nangis bila keng kejadian tu ..
saya selalu slhkan ery psl tu ..
tpy sya taw tu slah saya gak ...
ery ...
sebenarnya saya mengharapkan ery jadi suami saya satu hari nty lh ...
heheheheeeeeeeeeeeeeee ............................................
dan saya taw pasal kejadian tu ery tk kan pernh nk lepaskan saya kan..
saya suka sikap tanggungjawab ery ..
very nice boy ... i like it //

please .. saya merayu spjg 5minggu ni ery jaga haty ery untuk saya,
for our love,,please syg .. saya tk snggup pish nun ery ..
ya allah aidai dia jodoh yg kau tetapkan untuk aq,
dekatkanlah haty ku dgn hty nya,,
tpy andai dia bukan jodoh ku ..
jauhkanlah haty ku dgn haty nya ..
kerana aq tidak snggup menanggung perpisahan ini ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jumlah Paparan Halaman