Jumaat, 24 Jun 2011

jiran pon boleh suka ..... ...


  • 18hb November 2010
    • cinta
      sekarang awk sudah tau kalau aku sayang & cintakan awk,
      Mcam mna dgn awak????
      A- aku juga sama
      B-kita temanan saje
      C-sy udah ada pakwe
      D-.......(isi sendiri)
      Pilih salah satu
      Terimakasih

  • 19hb November
    • bagi saya , saya susah nak mempercayai orang yang baru saya kenal!!!
      seriez saya kata sya tak tahu macam mana awk boleh jatuh hati kat saya.....
      maaf!!!saya belum ada jawapan bagi soalan awak????????????
      i'm so sorry.........
      tapi kalau saya bgi jawapan yang kurang memuaskan hati awak, saya harap awk boleh terima jawapan saya!!!dan saya harap kita masih boleh berkawan............
      tapi sekarang saya masih belum bagi jawapan!!!!
      i need time...........
      it not simple to me made cnlsion!!!
      i hope u understand me!!!!
      kalau saya ada jawapan nanti saya sms awk!!!!!
      juz wait my sms!!!
      i hope u be patient........

  • 21hb November 2010

    • aku hargai sngat dengan pemikiran anda, semua ini memang brjalan dengan laju sngat. aku merasa semua ini konyol dan tak da kesan sdikitpun.
      Seharusnya aku tahu diri. Tidak asal mengatakanya.
      Aku akan selalu menunggu bile mase tu akan berpihak kepada sy.
      Walaupun menunggu adalah pekerjaan yang membosankan tapi aku akan coba untuk bersabar demi kamu. Orang yg boleh buat aku merasa nyaman. Terimakasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jumlah Paparan Halaman