Jumaat, 3 Jun 2011

pening ....

hari ni ....dari pagi sampai petang aku kena buat keje ...
tak berhenti2 keje aku ...
dah lah pening dengan semua saudara aku ...
masya allah riuh rumah aku ....
mentang2 lah esok nak pi hari family...
semua dok sebok berkunjung di rumah ku ...
erm......
memang pent gila lah ...
maklum lah .... tdi aku baru je buat karipap ...
tu belum kelim lagi tu ....
sempat pula aku melarikan diri dari buat karipap tu ...
aku penat lah ...
( ala penat kew,ko nak update blog ni )
heehehe.........
macam tahu2 jew ..
dua2 pun boleh lah ...
yelah ....dah lama tak updte blog nie ...
tu yang sempat lari kan diri ...
haahhaaaahhaaa...
ni kalau mak aku tahu ni ...
dah tentu2 dia bising ...
( betul3n )
sebok la ko....
( ala ...bkan selalu pun )
papew jew lah ....
erm ....
tak sabar rasa nya nak pi hari keluarga ...
yelah .... setahun sekali je ...
hehehe....
( tahun depan kan ada )
lama lagi lah ....
erm......
ok r ...
mak aku dah dok panggil nama aku tu ...
baik pergi dari di membebel ...
assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jumlah Paparan Halaman