Sabtu, 2 Julai 2011

cintai dirinya ...

aku lemah bila dengan nya ...
aku sanggup lakukan apa saja untuk buat dia bahagia ...
kerna aku mencintai nya ..
kerna aku sayang dengan nya ...
kenapa perasaan itu perlu wujud dalam diri ini ....
andai satu hari ko terluka apa yang akan kau lakukan ???
apa ida ???
aku yakin dia tak mungkin lukankan hati aku ....
jangan jadi bodoh ida ....
dia mungkin akan lukakan hati tulus ko ... kerna ko bukan seorang yang setia akan cinta ko...
aku nak jadi seorang yang setia tapi aku tak mampu ...
bodoh nya aku boleh mencintai nya ...
kalau boleh aku tak nak leka dengan perasaan ini ....
aku tak nak jatuh bila satu hari dia tinggalkan aku ...
aku tak mampu nak tanggung ...
keadaan mengajar aku erti kehidupan ....
tapi ... kalu betul dia mainkan perasaan kau ...
bangun ida ... bangun ..... jangan ekotkan perasaan ko ....
jangan jadi bodoh ida .... jngan ida ..... jangan .....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jumlah Paparan Halaman