Jumaat, 22 Julai 2011

masalah aku ...

aku tak tahu nak stry maslh aku kat sapa ...
seriez sekarang ni aku buntu sangat ... pikiran aku serabut ...
belum pun selesai satu masalah masalah lain pula menimba ..
ya allah ....
aku tak tahu nak wat pe sekarang ....
pening nya kepala ....
semalam je aku tidur hampir pukul 3 pagi ....
aku tak leh tidur pasal hati aku tak tenang ...
aku buntu sangat .....
pening nya ...............
dengan sapa nak cerita kan masalah ni ...????
sapa ?????
bila aku tak leh tidur aku bukak indox msj aku ...
aku baca mcj hari khmis hampai jumaat ....
hati aku bagai disiat2 bila baca msj tu ...
msj hari khmis msj dari ex aku ...
hari jumaat pula member aku ...
ya allah ...
kejam aku !!!
aku tak tahu nak kata pe lagi ....
yg aku tahu aku perlu luah kan masalah aku kat someone ...
tapi sapa ?????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jumlah Paparan Halaman